společnosti EKOPLANT, s.r.o., IČO: 25719602, se sídlem Němčice 23, 561 18 Němčice, zastoupená Jiřím Novákem, jednatelem, společnost zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 64099, pro prodej zboží prostřednictvím www.pacho-lek.cz (dále jen “webová stránka”).
Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na našem e-shopu nebo v naší prodejně skutečně zakoupili.
Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?
- Při každé objednávce zboží z našeho e-shopu můžeme zaslat e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našich webových stránkách. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.
- Můžeme Vás také kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na základě našeho oprávněného zájmu, pokud s tím nevyslovíte dříve nesouhlas, zda nemáte zájem ohodnotit zákaznickou zkušenost s námi realizovaným projektem, který bude zveřejněn na našem blogu.
- Pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.
Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?
Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našem e-shopu nebo v naší prodejně mohou zanechat hodnocení těchto produktů.
To zajišťujeme prostřednictvím:
- Heureka.cz, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno a příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení produktů pouze u skutečně zakoupeného zboží.
- Recenze zveřejňujeme na našem blogu. Kontrolujeme vždy předem, zda se jedná o našeho zákazníka, pro kterého jsme pro něj realizovali zpravidla celý projekt, který zákazník hodnotí. Zákazník se může vyjadřovat a hodnotit také naše produkty a my zkontrolujeme, zda tyto produkty u nás koupil.
Jak určujeme, které recenze jsou nejdůležitější?
Abychom určili a upřednostnili nejvýznamnější recenze, analyzujeme všechny recenze na základě různých charakteristik, jako je aktuálnost, délka a užitečnost dané recenze.
Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?
Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@pacho-lek.cz, a poté vám bude zaslán odkaz.
Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 28. 11. 2024.